30 juli 2016

Ny blogg?

Igår fick jag den idén att jag skulle starta en ny blogg. Jag använder knappt denhär bloggen längre och ingen minns kanske änns att den finns. Men då jag klickade mig hit tyckte jag att bloggen såg helt bra ut. Jag har lagt mycket tid åt att designa hela layouten och jag tycker att den fortfarande representerar mig ganska bra. Jag älskar fortfarande manga och anime, jag gillar färgen rosa och jag gillar att det finns en liten ruta där man kan lära sig japanska ord varje dag. Vet inte heller om jag är lika kreativ som jag var förr. Ifall jag skulle starta en ny blogg skulle jag troligtvis bara ha en vit bakgrund med simpel text, som de flesta har. So I think I will stick to this one for now!

Måste bara få inspiration att börja blogga igen. Det var ju trots allt en stund sen jag skrev mitt senaste inlägg. NOVEMBER OMG. Så mycket har hänt sen dess. Mycket dåliga saker men även några bra. Tänker inte gå in närmare på dom dåliga sakerna men jag kan ju nämna att jag för två månader sen blev moster till världens sötaste bebis Kevin och att jag i höst kommer börja studera psykologi som långt biämne. Och herregud, jag ska även skriva kandin detta år. Hjälp mig!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna! :)