28 mars 2015

Det är stressigt nu

Hello!

Nu har jag äntligen lagt alla mina bilder från iPhonen på datorn så nu kan jag visa er vad jag gjort den senaste tiden. Det har varit ganska stressigt med skolarbeten och deadlines och jag har några gånger funderat på att sluta gå på universitet eftersom det är för jobbigt. Jag har också funderat på ifall detta egentligen är det jag vill göra i framtiden? Vill jag studera engelska och bli lärare? Ibland är svaret nej, ibland ja. Jag tror att jag är osäker eftersom allt är så stressigt och jag hinner inte ta det lugnt och fundera på det som jag faktiskt studerar. Mitt mål nuförtiden är att hinna få färdigt essäer och andra uppgifter så snabbt som möjligt.

Men det har också hänt roliga saker den senaste tiden. För en vecka sedan åkte jag till Tyskland igen! Mario kunde inte komma till Finland så jag åkte dit istället, och nu kommer han kanske hit igen efter några dagar! Seriöst, det går inte att beskriva hur mycket jag saknar honom varje dag och hur bra det är när vi är tillsammans. I love you Mario! <3

Här kommer några bilder från Tyskland ^_^


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna! :)