24 september 2014

My apartment! ଘ(੭*ˊᵕˋ)੭* ̀ˋ

Hejsan allihopa!

Jag lovade att jag skulle lägga upp bilder på min lilla lägenhet och nu gör jag det, finally! Jag bor alltså i en etta (21m2), helt själv i Åbo. Jag har nära till universitetet och till centrum, ja nära till allt i princip, ifall man jämför med Pedersöre. :D Min lägenhet är inte färdig ännu. Jag har många saker där hemma som jag måste ta med till Åbo och jag måste även köpa en matta, lite kuddar till soffan osv. Men man behöver ju inte köp allt direkt. :) 

Jag trivs otroligt bra i Åbo! Det händer alltid någonting, jag har fått nya vänner och som sagt är det nära till allt. Dessutom bor två av mina "klasskamrater" i samma hus som jag, så dem kan man hälsa på nu som då (dock hälsar jag på Elin nästan varje dag, hehehe...)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna! :)