22 juni 2014

Ombre

I helg har jag lekt frisör två dagar. Igår hade vi tjejkväll med gänget och Ulrika frågade ifall någon kunde färga hennes hår ombre. Eftersom jag hade färgat ombre åt min syster förr så sa jag att jag kunde göra det åt Ulrika. Hon blev mycket nöjd med resultatet, faktiskt så nöjd att min vän Sara också fick lust att färga sitt hår när hon såg att Ulrika blev så glad. Så idag kom Sara till mitt och jag färgade även hennes hår.

Jag har allti haft i baktanken att det skulle vara kul att bli frisör, men jag har aldrig sökt till en sån utbildning. Hmm, vem vet vad det blir av mig ännu. :)

På bilden till höger har Sara just tvättat bort färgen så håret är fortfarande blött. Jag har ingen aning ännu hur det ser ut när det är torrt, haha. Hoppas hon blev nöjd i alla fall.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna! :)