17 maj 2014

I feel like a new person!

Idag känner jag mig som en ny person! Jag var för första gången på 3 år till en frisör idag. Jag ville färga håret innan studenten så att det skulle se riktigt bra ut. Min mamma har alltid färgat mitt hår ända sedan jag började med färgning (i början av högstadiet) och jag har varit både brunett och blond. Men efter den senaste färgningen blev min utväxt inte alls lika blond som håret omkring, så jag har alltså haft 3 olika färger i håret under dom senaste månaderna. Inte alls snyggt.

Så idag åkte jag iväg med min syster Sofie till Nykarleby och färgade håret vid Margurites Frisering. Min storasyster Ina är kompis med Sofia som jobbar där och hon rekommenderade stället. Sofia klarade av att dölja min fula utväxt och alla de olika nyanserna genom att lägga slingor osv. Jag är mycket nöjd över resultatet. Känner mig väldigt tacksam. :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna! :)