01 maj 2014

Festfrisyr

I måndas var jag på en "fixa min festfrisyr" kurs som tog 3 timmar. Man fick ta med en hårmodell så jag frågade därför min storasyster Ina ifall hon ville komma med. Lektionen gick ut på att vi fick lära oss hur man delar upp håret, gör lockar med en plattång och lite hur man kan sätta upp håret. Jag trodde först att kursen hade 4 lektioner, men tydligen var det bara en lektion. Både jag och Ina tyckte att man fick ganska lite ut ur kursen och lektionen kostade 12 €! Jag visste redan hur man lockar med en plattång och frisyren jag gjorde skulle jag lätt ha kunnat göra hemma själv. Det var nog helt okej lektion och jag fick ju umgås med min syster, men somsagt tycker jag att vi skulle ha kunnat ha 4 lektioner.

Here's the result!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna! :)