27 mars 2014

Städdag & mitt rum

Idag var det min städdag! Jag bestämde mig förra veckan för att ha en städdag på torsdagar, så idag städade jag hela mitt rum och jag kastade även bort massor med kläder jag inte använder längre. Jag var också snäll och städade till och med hela nedre våningen. Jag dammsugade och torkade damm, allt detta på ca. 3-4 timmar. Mamma, pappa och Sofie blev glada. :)

På kvällen åkte jag till stan med mamma och vi for ut på en joggingtur. Det var riktigt skönt faktiskt. När vi kom hem for jag i duschen, vilket nog var ännu skönare haha.

Föresten så fick jag en kommentar av en anonym person som undrade ifall jag kan lägga upp bilder från mitt rum, hur det ser ut osv. Så jag passade på att ta bilder idag nu när jag ändå städat. ;)


2 kommentarer:

  1. Anonym här igen! Snygga bilder och fint rum :)

    SvaraRadera

Kommentera gärna! :)