12 mars 2014

Manga flicka på väggen

Jag hade egentligen tänkt skriva detta inlägg två dagar sedan, but something came in the way OK? :o Hur som helst så började jag i somras, innan min Japan resa, med att rita en manga flicka på min vägg. Jag bestämde mig för att rita färdigt den i förrgår, woohoo! Vet inte varför just i förrgår men jag hade väl blivit trött på att ligga i sängen och läsa till studentproven hela dagen så därför kändes det roligare att göra något annat. :) På tal om studentprov, idag skrev jag hälsounskap i nästan 5 timmar och nej, det gick inte så värst bra. Otroligt svårt och jag visste ytterst lite. Ush, men godkänd borde jag väl vara. :)


Det var jätte jobbigt att rita på väggen eftersom ja, det var inte papper. Mina händer blev även helt svarta efter att jag hade rört någonstans där jag hade ritat. Den blev dock helt okej tycker jag. c:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna! :)