21 mars 2014

Inga fler prov!


Idag skrev jag mitt sista studentprov och oj vad det känns bra! Jag behöver inte plugga längre och får göra vad jag vill på dagarna!!! Fast, jag har ju egentligen inte så mycket att göra ändå... Men nog hittar man alltid på något. :D Idag skrev jag psykologi och jag trodde dagen innan att det skulle bli riktigt jobbigt att skriva, men det gick faktiskt helt okej sist och slutligen. Provet var enklare än jag hade trott att det skulle vara, så det är ju super. Klart, det fanns uppgifter jag inte kunde så mycket på, men sådär överlag kunde jag ganska mycket. Vi får ju se resultaten sen senare. Jag kollade även engelska resultaten. Vissa uppgifter gick inte så bra men min uppsats är jag nöjd över. 90 poäng av 99 möjliga. I höst skrev jag också engelska men fick då bara 85 poäng, så det är ju en förbättring.


Ikväll ska jag fortsätta kolla på Vampire Diaries som jag inte kollat på flera veckor.✌(◕‿-)✌



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna! :)