14 februari 2014

PENKKIS

Igår var det abiturienternas sista dag i skolan, PENKKIS! Oj vad vi hade roligt med vårt disney tema. Vi började dekorera och ställa till i festsalen dagen före och det blev riktigt fint. Jag, Janina, Rebecca och Anna dekorerade även matsalen där ABIna skulle äta (mat från korvgörans, oh yeah!).

Som tema hade vi alltså Disney och alla fixade sina egna dräkter. Jag var Askungen och fick låna en klänning av min vän Janina, resten fixade jag själv. Jag älskar att sminka mig och fixa håret, så det här var något jag hade sett framemot länge. Jag köpte till och med stooora lösögonfransar. Det var lite jobbigt att ha dem efter en stund, men det gick nog bra.

Senare på kvällen böt jag till mindre lösögonfransar för vi skulle nämligen ut och äta med ABI gänget samt lärarna. Vi åt vid hotel Epoque och maten var otroligt god. Efter det for alla till Netti och sen till Melody för att dansa. Jag har aldrig haft en lika rolig dag som jag hade igår. TACK allihopa!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna! :)