19 februari 2014

Ett paket från Japan ♥

För några dagar sen fick jag en lapp på posten där det stod att jag fått ett paket som jag kunde hämta. Jag hade ingen aning om vad det var, jag hade ju inte beställt något. Idag hämtade dock pappa paketet och till min stora förvåning var det ett paket från Japan! Min vän Arisa, som jag hade bott hos 1 vecka när jag var på utbyte, hade skickat ett paket som var fylld med godis och choklad samt annat smått och gott. Jag blev så förvånad och otroligt glad! Några av godsakerna minns jag att jag smakat när jag var i Japan, så jag blev såå glad över att få smaka dem igen. Blev nästan tårögd. :') Thank you so much Arisa!!

Jag kommer skicka ett paket tillbaks åt henne också så fort som möjligt fylld med godis från Finland. :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna! :)