27 januari 2014

When mom and dad don't understand, a sister always will.


Förra helgen var jag och Sofie på besök hos vår syster Ina. Jag körde dit med bilen, ooo så spännande! Det gick riktigt bra, vi hamnade inte i diket och vi krockade inte med någon. SUCCESS! Hur som helst, vi sov över där två nätter och hade det trevligt. Vi pratade mycket om Inas och Daniels bröllop och planerade lite grejjer. Vi hann även vara och shoppa, titta på brudklänningar, arbeta vid växthuset (dagsverket), kolla film och äta tortillas. Bra helg och nästa helg ska jag dit igen, utan Sofie. Jag, Ina och Victoria ska shejka loss lite på dansgolvet. :)




Här några saker jag köpte i helg. 


2 kommentarer:

  1. varifrån är tskjortan med blåa blommor? fin!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är från Gina Tricot. Joo jag gillar den jätte mycket! It was love at first sight liksom :)

      Radera

Kommentera gärna! :)