21 januari 2014

Körkort fixat!

Woohoo igår klarade jag körkortet!

Jag var hur nervös som helst dagen innan, speciellt just då jag skulle sova. Jag låg i sängen i säkert 2 och en halv timme innan jag somnade. Jag kunde inte tänka på något annat, ush. Men när jag skulle köra upp var jag inte så nervös faktiskt. Allt gick fint, två små fel och sen hade jag kortet.

Igår kväll körde jag min syster till hennes fotbolls träningar och efter det for jag och Andreas till Neste och åt hamburgare. Han bjöd eftersom vi skulle fira att jag hade klarat körkortet. Yay! Idag körde jag även till skolan och hem. :)

Nu behöver jag inte längre fundera på att skaffa körkortet, men istället måste jag läsa till studentskrivningarna och inträdes prov till olika skolor! (╥﹏╥)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna! :)