29 december 2013

TVÅTUSENTRETTON


 Min kära vän Emilia har nyss startat en blogg som jag tycker ni ska gå och läsa här

Men nu till något annat!


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?  Jag flög för första gången med ett flygplan och jag reste ensam till Japan! Det är något jag verkligen aldrig gjort förr.
Hur har ditt 2013 varit? Det här året har varit ett riktigt bra år. Jag har fått vara med om många roliga saker bl.a. skolmusik, stafettkarnevalen, Japan resan och många andra saker. 
Tror du att år 2014 kommer blir bättre? Det är ganska svårt att få ett bättre år än detta men vi får hoppas! 
Blev du kär i år? Jag har varit kär detta år. :)
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 9.7 och 11.8 (datumen när jag åkte till Japan och skulle hem).
Vad är din största framgång 2013?  Jag fick bra i finskan i studentskrivningarna och annars också bra i dom andra ämnena.
Vad spenderade du mest pengar på? Shopping i Japan tror jag och skräpmat!
Gjorde någonting dig riktigt glad? Resorna, vänner och familj.
Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? The Fox! Isac Elliots låtar samt Miley Cyrus låtar.
Bästa minnet från 2013? Japan såklart och Norlie & KKV konserten i Helsingfors. 
Har du haft ett förhållande under 2013? Ja
Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? Mer motivation i skolan.
Vad önskar du att du gjort mer? Kanske tränat mer, vågat ta tag i vissa saker.Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Kämpa på, du kommer klara allt du vill göra! Ge inte upp och följ dina drömmar!


1 kommentar:

  1. Haha, nämen tack ska du ha! ^^, Vilken trevlig överaskning ! :D

    SvaraRadera

Kommentera gärna! :)