15 december 2013

Great weekend!

Jag har haft en mycket bra helg skulle jag kunna påstå. I fredas var det Lucia och jag och Anna skulle då uppträda på kvällen på en fest. Vi hann inte öva så värst mycket innan uppträdandet eftersom vi fick veta det 2 dagar innan själva festen. GREAT tänkte vi, men vi övade i skolan och nån timme innan festen så det blev nog bra. Låten vi sjöng heter Mjuka Paket av Dennis Rönngård, Nina Lasander och Tobias Granbacka.


Igår var jag till Kokkola med familjen och shoppade. Jag köpte mycket känns det som eftersom jag är inte van att shoppa, haha! Hur som helst, jag köpte julfest kläder, eller egentligen var det bara en topp jag köpte och som jag kommer ha med en kavaj samt svarta jeans. Inget mer invecklat än så. Man måste ju spara pengar. :D  Jag köpte också en halsduk och en anna tröjja och några julklappar åt Andreas. :3

På kvällen var jag och Andreas på bio. Vi såg på Hobbit 2 och jag gillade nog filmen. Dock tyckte jag mer om Hunger Games 2 som jag var och såg nån vecka sedan. :) Efter bion gick jag och Andreas till Netti och efter det till Subway där vi köpte hem en smörgås som vi sen åt. Gott!

Jag kommer lägg bilder på dom nya kläderna imorgon SO STAY TUNED!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna! :)