28 december 2013

Dans och shopping


Igår hade jag mycket trevligt med min pojkvän då vi for till stan på kvällen. Joo, det var fredag och inte mycket folk ute, men det var ändå roligt! Andreas och jag for till och med och dansade till Melody (vi var typ de enda som dansade haha.)!
 <--- Mycket dålig kvalité på bilden.

Idag var vi till Kokkola och shoppade. Min syster kom också med. Av Andreas hade jag fått ett 40€ presentkort till H&M till julklapp, så jag passade på att gå dit och titta idag men jag hittade inget, tyvärr... Massor var på rea men det fanns inget jag fastnade för direkt. Vi gick vidare till Cubus men jag hittade inget där heller så vi gick till JC för att handla lite snygga kläder åt Andreas istället! Han hittade 2 par jeans och en snygg tröjja. När vi var klara vid JC gick vi till Gina Tricot men då hade vi kanske 10 minuter på oss att vara där innan de skulle stänga. Så jag tog en halsduk för att få med mig något hem, haha! Men den var faktiskt snygg så jag ångrar det inte. Ni får kanske se en bild på den nån annan gång. :)
 

2 kommentarer:

Kommentera gärna! :)