20 november 2013

Ny design!

Medan jag höll på att fixa Andreas blogg design idag fick jag plötsligt inspiration till min egna blogg design. Jag har ju skrivit förr om att jag behöver något nytt hit, men jag har aldrig riktigt haft tid eller orken. Nu har jag hållt på i åtminstone 3 timmar med denna design och header. Jag tycker den här stilen passar mig perfekt! Jag älskar ju manga/anime så passade på att lägga en manga flicka högst upp på bloggen (har inga nya bilder av mig själv att lägga på headern heller så, why not?) och rosa känns inte helt fel. (ˆ▿ˆ) Nästa projekt blir att få färdigt en design åt Andreas. Några tips på hur en design på en pojk blogg kan se ut? 



6 kommentarer:

  1. jag har hört att andreas tycker om många röda rosor på sin blogg :)

    SvaraRadera
  2. Javisst röda rosor framhäver min sanna natur ;) fin design! :3 // andreas

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha javisst! :D Och tack! :D

      Radera

Kommentera gärna! :)