16 november 2013

Min pojkvän har skaffat en blogg! ('∀'●)

Det känns som om jag fått en del gjort idag. Klockan 12 idag övningskörde jag med pappa i stan och det kändes mycket säkrare nu än det gjorde dom första körlektionerna. Jag börjar bli bättre med kopplingen, jag är inte lika spänd och nervös och jag vågar tynga ordentligt på gasen. Nog kommer jag väl få körkortet jag också. :)

Jag blev just färdig med städandet i mitt rum. Klockan är nu 23:00 och jag ska vänta ända tills 02:30 då Andreas kommer hem från jobbet. Han ska sova här inatt. Känns bättre då att ha ett städat rum så att han kan andas här! Han är ju damm allergiker trots allt. Jag borde städa mer, speciellt nu då vi närmar oss vintertid när vi inte vädrar lika mycket, länge eller ofta som under sommaren.

På tal om Andreas så ska jag berätta för er att han har skaffat en blogg som ni ska gå och läsa! Han startade den för några dagar sen och har redan fått många besökare. Han skriver väldigt intressanta och roliga inlägg om random saker han funderat på. Go check it out at http://aberrationistiskatankar.blogspot.fi/



2 kommentarer:

Kommentera gärna! :)