27 september 2013

Colored manga eyes (。◕‿‿◕。)

Äntligen är studentskrivningarna över för i höst, SÅ SKÖNT ALLTSÅ! Nu har jag ett liv igen! Det första jag gjorde idag när jag kom hem var att jag startade igång datorn, kollade lite Youtube klipp, chattade lite på Facebook, surfade annars bara på nätet och sen åt jag mat. Efter maten lade jag mig i sängen och somnade. Vet ni hur bra det kändes att bara få fortsätta sova och inte behöva fundera på pluggandet. Jag måste inte plugga ikväll! :D

Nu ikväll hade jag dock inget att göra, man blir ju van med att plugga till sist. Jag började då klottra lite med mina manga pennor. Testade använda Promarker: Skin Tones pennorna som jag sällan använder eftersom jag inte färglägger mina teckningar. Det är lättare att få skuggorna att se snygga ur med vanliga blyerts pennor.

Hursomhelst, jag ritade två ögon och de blev helt okej. Önskar att jag hade flera olika färger så jag kunde börja öva på att färglägga teckningarna. :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna! :)