13 augusti 2013

Japan bilder (del 1)

Hejsan! Jag har inte uppdaterat mycket under Japan resan här på bloggen men kan nu säga att jag är tillbaka i Finland. Jag har upplevt så mycket under denna månad i Japan så jag kan inte berätta allt. Det kommer kanske nu som då upp något här på bloggen. Några bildbomber kommer kan jag dock lova.

Min resa till Japan har nog varit något av det bästa som hänt i mitt liv (jo Andreas, att jag fick dig som pojkvän var också en ganska bra sak ;>) och det är svårt att beskriva hur underbart jag haft. Klart att det har funnits dagar då jag känt lite hemlängtan, saknat mina vänner och pojkvän, men det har nog bara varit kanske 5 % av resan, om änns det. Jag har fått nya vänner i Japan som jag aldrig kommer glömma och vi kommer träffas igen nån dag! Mina värdfamiljer har varit underbara och jag har fått chansen att besöka olika platser med dem som jag annars inte skulle kunna. Om jag har tur kommer Yuko hit till Finland nästa sommar och jag ser mycket fram emot det!

Så nu kommer första delen av bilder från min 5 veckors Japan resa. Enjoy!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna! :)