01 augusti 2013

Cute shops in Japan (^ν^)

Jag har inte haft wifi till iPaden på 10 dagar men nu är jag tillbaka! Jag har varit hos min andra värdfamilj i 10 dagar och vi gjorde många roliga saker, bl.a. besökte ett manga museum, akvarium, tempel och shoppade i Kyoto i många olika butiker. Jag älskar att bara gå in i små butiker här och kolla vad de har för slags kläder, smycken och annat kul. Det är så annorlunda jämfört med Finland. Och jag har tur som shoppar nu då det är SALE överallt! 

Nu är jag alltså tillbaka hos min första värdfamilj. Jag ska vara här i 10 dagar och sen kommer jag åka hem till Finland. Gaah, det kommer vara så svårt att säga hejdå åt min värdfamilj, speciellt Yuko som är dottern i familjen. Vi har blivit mycket goda vänner. :) Men nu ska jag försöka njuta dom här sista dagarna. 





Min nya cosplay outfit! (Anime: K-on!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna! :)