22 juni 2013

Midsommar!

Igår åkte jag och min familj till Kalajoki för att fira midsommar. Mamma hade fixat ihop en smörgåstårta och köpt en vanlig tårta som hon gör varje år. Vi har det som en tradition att man varje midsommar åker någonstans och har picknick. :) Det var fint väder och mycket folk i Kalajoki.

På eftermiddagen körde jag iväg till Andreas och spenderade resten av dagen och natten där. Vi grillade kött och bröd och åt det med nypotatis, sallad och annat gott. Omnomnom! Andreas tog nog några bilder men vi glömde att skicka dem till min telefon, så nu har jag inte dem. D: Men det var otroligt gott och såg mycket lyxigt ut!

Min syster Sofie tog några bilder från Kalajoki så jag lånade några från hennes blogg (klicka här för att komma till bloggen.)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna! :)