27 juni 2013

Japan, here I come!

Nu börjar alla pusselbitar falla på plats angående Japan resan. Jag har fått veta datum när jag åker, hur länge jag är där, flygplats, värdfamiljer och området jag ska bo på. Känns speciellt skönt att ha fått veta värdfamiljerna eftersom jag fått vänta så länge och alla andra flickor fick veta sina före mig. Men nu är också det fixat! Nu är det bara presenter och Finland presentationen kvar som måste fixas och sen är det bara att vänta 1 ½ vecka!

Jag har fått små "panik attacker" redan haha. Hur ska jag klara mig? Kommer familjen tycka om mig? Tänk om jag dör av någon giftig insekt som biter mig? Kommer jag längta hem ofta? Dessa är några av dom saker jag funderat på, annars har jag väl varit ganska lugn och inte stressat allt för mycket.

Btw, jag kommer sitta i ett flygplan i 10 timmar, tack och lov för att jag inte behöver mellanlanda!

2 kommentarer:

Kommentera gärna! :)