30 maj 2013

PRAO dag 1

I vår skola har vi två PRAO dagar nu idag och imorgon, strax före avslutnings dagen, yay! Jag fick vara på prao vid det bästa stället (enligt mig), frisören! Jag började klockan 9 vid Vackra Du (som stället heter) och fick mest kolla på när Johanna klippte håret på sina kunder. Ibland fick jag sopa, lägga pris på produkter, lägga dem i hyllan och diska. Ganka skönt ändå att få sitta och titta på. Johanna gjorde också två underbart vackra festfrisyrer och jag tog bild på en.



Jag fick också låna en lockig hårförlängning hit hem för att testa den och Johanna sa jag kan få köpa den om jag vill, billigt dessutom! Hon använder den inte och färgen var exakt som min hårfärg. Jag testade hårförlängningen direkt jag kom hem. Mitt hår blir inte längre utan det ser mer tjockt ut, här är resultatet.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna! :)