10 april 2013

Nu är det bara att vänta på sommaren!

Jag har nu under dom här senaste veckorna fått ganska mycket information om min Japan resa. AWESOME! Jag har fått reda på datum och flyg tider så det är ju positivt, det hela känns mer verkligt nu. Fick ingen sömn i förrgår då jag fick ett email om flyg tiderna. Jag kommer inte nämna något exakt datum men jag kommer åka i början av juli och är i Japan i ca. 1 månad. :)

Idag var jag, mamma och pappa på ett möte till Länsipuiston koulu i Kokkola där vi fick information om Lions Club och resan. De andra ungdomarna som är från vår distrikt kom också dit så det blev mest allmänt om resorna och man fick ställa några frågor. Vi fick även med oss hem lite Lions material bl.a. en väska och en t-shirt, resten får ni se på bilderna.




2 kommentarer:

  1. vd kostar det för dig, hur mkt pengar behöver du med dig och med vem /var kommer du bo ? :D åker du helt själv, utan föräldrar eller annat ? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lions club ger mig ett stipendium på 500€ och resan till Japan blir väl nått på 1000€ så ungefär halva resan kommer jag betala själv.

      Jag vet inte än hur mycket pengar jag kommer ta med eftersom värdfamiljen kommer stå för maten och boende. Pengarna jag tar med spenderar jag väl på coola grejjer ;)

      Jag vet inte exakt var jag ska bo och jag kommer åka själv, utan föräldrar. :) Spännande!

      Radera

Kommentera gärna! :)