13 mars 2013

Vill man bli fin, får man lida pin. ╮ (. ❛ ᴗ ❛.) ╭



Mina ben gör ont! Fast inte lika ont som de gjorde första dagen jag började träna. Jag har nu tränat ben, rumpa och lite armar 4 gånger här hemma, varannan dag (försökt i alla fall). Skulle vara bra om jag kunde motionera åtminstone 2-3 gånger i veckan, jag har hört att det är bra. ;) Jag känner mig ganska duktig och det känns också skönt att träna lite extra och inte bara i skolan. Vill man bli fin, får man lida pin.

Jag har två gånger testat göra övningarna på bilden och två gånger enligt en video på Youtube. Bra med lite variation, I guess. Jag tränar inte för att bli smal utan för att få lite bättre hälsa och ben styrka (samt bättre rumpa, haha). Ska bli intressant att se om de här två sätten funkar och om man ser någon förändring. Jag måste nog hålla på en stund till. (^_^'') (Om någon har några tips så please share!)



 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna! :)