04 mars 2013

Träning.

För några dagar sedan började jag fundera på en sak. Tänk om jag skulle börja träna lite ben, armar och rumpa här hemma? Jag dansar ju inte före tillfället och enda gången då jag motionerar är i skolan på gymnastiklektionerna. Jag spelar inte innebandy i skolan mera heller så jag har märkt att det känns ibland jobbigt att springa en lång tid.

Jag har förr tränat här hemma, på den tiden då jag dansade, mest för att orka på träningarna och inte se dum ut när alla andra klarade av mer än jag. (σ̑˽σ̑) Why not start again liksom?!

Idag började jag alltså med mitt första träningspass! Sofie kom och tränade också och vi peppade varandra. Hon visade en bild åt mig som hon hittade på weheartit.com där man såg hur man kunde göra för att träna bl.a. benen. Jag kan lägga bilden i det här inlägget så ni får se. :) Vi gjorde också några sit-ups och armhävningar + stretchning såklart.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna! :)