23 mars 2013

Konnichiwa mina-san!



Igår kom Andreas hit för att umgås med lilla mig och han var här i hmm... 22 timmar kanske? Haha, han var på sleepover så därför var han här så länge. Äntligen är han klar med studentskrivningarna så igår/idag kunde vi alltså umgås längre. YAY! (づ。◕‿‿◕。)づ Andreaaaas ♥







På kvällen kollade vi på disney filmen Brave. Nån vecka sen fick jag lust att kolla på den, men eftersom jag är ganska dålig på att kolla på filmer (speciellt ensam) så väntade jag tills Andreas kom hit för att kolla den med mig. Jag gillade den men jag har sett bättre disney filmer förr.





På morgonen vaknade jag klockan 9 och började läsa en engelsk bok som vi ska läsa till engelska kursen. Jag har redan läst halva boken och den är helt okej. Boken heter Juliet, Naked skriven av Nick Hornby. Hur som helst, senare när Andreas höll på att vakna, där en 10 tiden, gick jag ner för att göra frukost. Det blev frukost på säng åt älsklingen. Visst har han en snäll flickvän? (. ❛ ᴗ ❛.)




Klockan 1 åkte vi till butiken eftersom Andreas skulle hämta något därifrån (maskar... uh huh, I know o_o) och jag kom med för att köpa något gott. Jag kom hem med en Fazers mjölkchoklad platta och en rosa donits, omnomnom. Jag köpte egentligen två men den ena fick Andreas. 




                              I Love You

2 kommentarer:

Kommentera gärna! :)