02 mars 2013

♫ Fest hos Ulppu ♫



Igår fyllde en av mina kära vänner Anna 18 år. GRATTIS! Nu när du har körkort kan du ju hälsa på mig oftare och köra mig vart jag än vill. Visst? ;)


Vi ska fira henne idag och ha fest hos Ulrika. Alla pojkvänner kommer förhoppningsvis, jaa Andreas kommer också! Fast han kanske måste jobba senare ikväll så han kan inte stanna där hela kvällen. Synd!
    
Det blir först en middag som är gjord av Anna och Ulrika och sen blir det väl chill resten av kvällen. Jag kanske tar med kameran och läggar upp några bilder här på bloggen imorgon och berättar lite mer.


Jag var just i duschen och ska nu börja ställa mig inför festen. Smink, hår, kläder, allt måste fixas. Har ingen aning om vad jag ska ha på mig, jag har ju ingenting i garderoben!  (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Haha.


Föresten! Jag har lagt två bilder av Anna i det här inlägget. Den översta bilden är tagen för 3 år sen tror jag och den nedersta är Annas profilbild som hon har på Facebook just nu. Söt är hon! :D 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna! :)