19 mars 2013

Eric Saade konsert!

Ikväll var jag på Eric Saade konsert i Jakobstad, woohoo! 

Jag och Lena (min pojkväns lillasyster som är 10 år) var ikväll klockan 18:00 på en Eric Saade konsert i Jakobstad. Jag fick gå gratis på konserten eftersom min pojkväns otroligt snälla föräldrar betalade så att jag kunde gå med Lena. TACK! (´∀`)♡ Det var jätte längesen jag sist var på konsert och då var det ingen riktigt känd artist... Hur som helst, det var alltså jätte kul att få gå på den här konserten och se/lyssna på Eric Saade. Han sjöng jätte bra, bandet spelade bra och fastän jag inte lyssnat på hans låtar alls så kommer jag börja göra det från och med nu. ;)

♪ I’ve walked for miles, I have a dream, I hear the crowd calling out for me. So many smiles, so many screams, so side by side, Let’s take a walk.


Här ska ni få se några bilder jag tog. Jag slapp inte så nära scenen så det blev 
lite suddiga bilder men det gör inget. :) (Fråga gärna först ifall du vill låna bilderna.)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna! :)