29 mars 2013

Chibi Sabina (づ。◕‿‿◕。)づ

Här är min nya logo! :]

När jag igår gjorde min nya header till bloggen fick jag lust att rita en chibi manga som skulle lika mig. Jag har förr tänkt att det skulle vara kul att rita mig som chibi men jag har aldrig gjort det. Har inte orkat osv... Men NU! Det var så länge sen jag ritade så fick helt enkelt lust att göra det igår.

Så idag har jag suttit framför datorn i några timmar och försökt färglägga min teckning på Photoshop så att den skulle likna mer mig. Jag tycker jag lyckades ganska bra, eller vad tycker ni? Jag är nöjd i alla fall. (。´ ‿`♡)




                        Före redigering                                                                 Före färgläggning






















Ingen får kopiera denna bild utan lov! Fråga först.
Nobody is allowed to copy this picture without asking! Ask first.

2 kommentarer:

Kommentera gärna! :)