25 februari 2013

Sminkning.


Idag hade jag tråkigt och bestämde mig för att sminka mig lite extra. Som vissa kanske vet så tycker jag om smink och att testa nya ögonskuggor osv. Den senaste tiden har jag dock varit ganska lat och endast lagt eyeliner och maskara när jag ska någonstans. Speciellt på morgonarna när man ska till skolan, oooh girl, u know the feeling! Klart det finns de också som inte använder smink, haha skönt för er! :) Ibland har det hänt sig att jag helt struntat i att sminka mig, för lat somsagt. 
Jag är absolut ingen proffesionell makeup artist och gör detta bara för skojs skull. Såg några fel efter att jag redigerade mina bilder, men whatever!

Började med en vit ögonskugga som bas. 
Tog en ljus lila ögonskugga och sen en lite mörkare nyans av lila. 


På med eyeliner.

Maskara.


And now we are done. 
 

4 kommentarer:

Kommentera gärna! :)