21 februari 2013

Ny blogg, nya möjligheter.


Det är en stund sen jag bloggade sist. Jag tror att jag skrev mitt sista inlägg på min gamla blogg (sabinaa-a.soclog.se) den 19.12.2012, haha. Nu har jag dock skaffat mig en ny blogg här på Blogspot. 

Orsaken till varför jag slutade blogga på Soclog.se var för att de nu i flera månader haft problem på den sidan, vilket gjort att flera medlemmar lämnat stället. Några problem var bl.a. att man inte kunde kommentera och gilla inläggen, jag kunde inte göra min design, jag kunde inte se statistiken ordentligt osv. Irriterande? Jodå! 

Efter att ha tagit en paus med skrivandet känner jag idag att jag vill börja igen. Inspiration fick jag av min syster som nyligen startat en blogg, här på Blogspot, med sina 2 vänner. :)


För er som inte läst min gamla blogg så kommer här en liten beskrivning av mig, Sabina.

Jag heter Sabina, jag är en 17-årig finlandssvensk tjej, bor i Finland och går på tvåan i gymnasiet. Min kära pojkvän, som är 2 år äldre än mig, heter Andreas. Jag är en sprallig och glad person och jag älskar musik, att rita manga, kolla på anime serier och är ett stort Japan-fan. Jag är också kreativ och gillar att redigera bilder samt göra designer till bloggar. Har sysslat med streetdans men går just nu inte på några lektioner, dansar nu som då här hemma. ;) Skriver om allt mellan himmel och jord, när jag har tid och lust. Försöker att uppdatera så ofta som möjligt och när jag har något på hjärtat. 

I den här bloggen kommer du få läsa om min vardag, se lite av mina manga teckningar, musik tips, roliga bilder, dagens outfit/hårstil och mycket, mycket mera!

Hope you like it or love it or whatevveer! ;D



4 kommentarer:

Kommentera gärna! :)