28 februari 2013

My new haircut.


Idag for jag, Sofie och pappa körande till Tuuri och besökte det stora köpcentret Veljekset Keskinen. Vi fick lust att hitta på något nu när det är sportlov. Man kan hitta allt där, ALLT! Dom har till och med gjort ett program på TV om stället. Coolt va? Fast jag har aldrig kollat programmet... Hur som helst, pappa köpte hårfärg åt mig och lite annat smått och gott.

När vi kom hem började jag klippa mitt hår. Det börjar snart bli 2 år sen jag sist var till frisören, jag har klippt det själv. Jag hade redan igår bestämt mig för att klippa det och tänkte lägga upp några "före och efter" bilder här på bloggen. Jag har dock inte färgat håret ännu, det blir först imorgon. Man kan se min mörka utväxt mycket bra. (╥﹏╥)


                              Före  ಠ_ಠ                                                                   Efter (~^.^)~





 PS. Mina ögon är aboslut inte så där blåa som det ser ut på bilderna. Det är redigeringen som gjort det. x)

Jag blev helt nöjd med klippningen. :) Om det är något ni undrar om hur jag gjorde så är det bara att skriva en kommentar till det här inlägget.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna! :)